EC ouders gevraagd

donderdag 24 november 2022

Beste ouders/verzorgers,

Zoals velen van jullie wel weten hebben wij een evenementencommissie (EC) bij ons op school.

De EC bestaat uit 2 leerkrachten (juf Monique groep 6 en juf Linda groep 7/8) en ouders.

Wij verzorgen de evenementen binnen de school, denk hierbij aan bijvoorbeeld sinterklaas, kerst en de sterrenshow. Hiervoor willen wij altijd wat moois voor alle kinderen neerzetten maar dit vraagt wel enige hulp. Wij als leerkrachten zetten de boel op touw en vragen dan binnen de EC wie ons kan helpen.

Nu zijn er niet veel ouders meer binnen de EC en hebben wij dan ook de brandende vraag… Wie wil ons team van ouders komen versterken?

Bij interesse of vragen kunt u bij een van ons terecht. Wij hopen dan ook snel u te kunnen verwelkomen en weer mooie evenementen voor de kinderen neer te zetten.

Met vriendelijke groeten,

Juf Monique groep 6 &  juf Linda groep 7/ 8