Groep 4 – De klas wordt steeds leger…..

donderdag 2 juli 2020

Op dit moment wordt de klas steeds leger. Sommige kinderen vinden de klas heel mooi, anderen vinden dit maar saai.

We krijgen in de vakantie nieuw meubilair. Wij kijken er naar uit! Er zijn nog vele kasten tafels en stoelen te koop. Als u iets wilt kopen kunt u dit aangeven bij meester Jesper. Wellicht leuk voor uw kind een “oud” tafeltje en stoeltje van de school?

We werken de afgelopen weken erg veel en vaak op onze werkpakketten/doelen bij rekenen en spelling. Het extra inoefenen van belangrijke onderdelen is erg fijn. Hierbij kunt u denken aan de lastige spelling categorieën en bij rekenen de tafelsommen, het klokkijken,  de plus en de min sommen. Daarnaast hebben we de nodige ontspanning door de vele creatieve en muzikale opdrachten. Ook het buitenspelen mag gelukkig weer op het hele plein.

De alternatieve rapporten zijn in de maak en u kunt in deze dagen een uitnodiging verwachten van ons voor en gesprek online. U geeft zelf aan of u dit wilt en wanneer. De dagen en de tijden krijgt u van ons te horen.

Op naar de laatste paar weken op school!

De school begint weer gewoon om 08.30. Graag zien wij uw kind op tijd op school. De afgelopen dagen kwamen er veel kinderen te laat.