CITO toetsen afgerond

donderdag 16 juni 2022

De dagen worden warmer…de kinderen zijn wat vermoeider, gelukkig zit het toetsen erop!

Afgelopen week hebben wij het laatste deel gemaakt van de CITO rekenen. Voor bijna alle vakken zien we een mooie groepsgroei. Wij mogen trots zijn op onze kinderen.

Juf Yvet en ik zijn druk bezig met het invullen van de rapporten, aankomende vrijdag zullen wij via de parro de tijden voor een eventueel rapportgesprek open zetten. U kunt zich dan via de parro  inschrijven indien u een gesprek over het rapport wenst. Volgende week vrijdag 24 juni is het meesters- en juffendag en vieren wij onze verjaardagen. Meester Thomas en juf Yvet zullen er deze dag ook zijn. Aan het einde van deze dag krijgen de kinderen hun rapport mee.

Op naar de laatste weken, houd goed de parro app in de gaten. We houden u up to date!