100 jarig bestaan van de Rietendakschool

dinsdag 22 juni 2021

Onze school bestaat 100 jaar en dit willen wij niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Voor de kinderen is er volgende week een “feestweek” ingelast. We hebben een aantal leuke activiteiten voor de kinderen georganiseerd.

Wij geven u alvast een kijkje in de planning.

Maandag 28 juni:

• Opening van de feestweek

Dinsdag 29 juni:

• Spelletjes op het plein/ en eventueel binnen.

Woensdag 30 juni:

• Meesters en juffendag. Alle leerkrachten vieren deze dag hun verjaardag  (De kinderen hoeven deze dag geen eten en drinken mee te nemen, want  wie jarig is trakteert!)
  • Juf Nathalie komt ballonnen figuren maken in elke groep.

Donderdag 1 juli:

• Mega Magic Show van Marco Royal
  • Tussen de middag pannenkoeken eten. Hiervoor  heeft u vandaag een brief gekregen. Wilt u dit opgave strookje uiterlijk maandag 28 juni weer inleveren?

Vrijdag 2 juli:

• Afronding van de feestweek in de groepen d.m.v. een talentenshow.

Daarnaast besteedt iedere groep op zijn eigen manier natuurlijk nog extra aandacht aan het 100 jarige bestaan van de Rietendakschool.

Houdt u de parro app/mail of eventuele briefjes die in uw kind zijn/haar tas zitten in de gaten? Meer specifieke informatie volgt z.s.m.

Op naar volgende week. Wij hebben er zin in!

Team Rietendakschool