De kleutergroep

donderdag 17 februari 2022

Vorige week leek het erop dat alle zieke kinderen en juffen terug waren maar deze week zijn er weer veel zieken. Niet alleen corona maar er heerst ook buikgriep. Hopelijk zijn we volgende week weer allemaal paraat. Daarna kan iedereen even goed bijtanken vanwege de voorjaarsvakantie.

De kinderen hebben buiten ontdekt dat je heel leuk van de bult af kunt rollen. Ze hebben veel plezier daarmee, dus als ze met erg vieze kleren thuiskomen dan weet u waar dat van komt. Het is sowieso heel fijn als kinderen op school kleding aan hebben die tegen een stootje kan. We spelen veel buiten en zeker met dit natte winterweer kun je niet voorkomen dat ze vies worden.

Een aantal kinderen heeft nog veel moeite om de jas dicht te krijgen, wilt u daar thuis mee oefenen?
Het is fijn voor ons maar zeker ook voor de kinderen als ze zelfredzaam zijn. Op woensdag gaan ze gymmen, ook dan is het wenselijk dat ze zichzelf kunnen aan- en uitkleden. Dus graag makkelijke kleding op woensdag.

Volgende week is juf Irma voor het laatst op school. Zij gaat verhuizen. Juf Janet komt dan van woensdag t/m vrijdag in onze groep werken.
Juf Dilek gaat haar vervangster inwerken voordat ze met zwangerschapsverlof gaat.

Binnenkort kunt u inschrijven voor een rapportgesprek in de parro-app.  Volgende week vrijdag krijgen de kinderen hun rapport mee naar huis.  Gelukkig mogen we vanwege de versoepelingen de gesprekken weer op school voeren.

Fijn weekend allemaal.
Groetjes van alle juffen.