Auto’s

donderdag 18 maart 2021

We hebben fijne weken gehad, waarin we zien dat de kinderen lief zijn voor elkaar en elkaar heel goed helpen. We zijn nog bezig over de garage. Tijdens de lessen doen we veel spelletjes die met rekenen en taal te maken hebben. We hebben een race gedaan met een dobbelsteen, we hebben speelgoed auto’s gekocht. We zoeken naar de letter B. In de bouwhoek maken de kinderen de mooiste creaties. Van brug tot autowasstraat om de auto na de reparatie o0k weer school te maken. Ook hebben we het verkeer erbij betrokken, wat is veilig en wat niet als je met de auto gaat en waar moet je op straat op letten als je buiten gaat spelen of ergens naartoe gaat.

Tijdens de kanjertraining hebben we goed samengewerkt en zo konden de benen van 2 kinderen fietsen.