rietendakschool

14 jun

Kamp groep 8

Groep 1

Heel veel kindjes bij elkaar.
O! Wat leuk! Wat doen ze daar?
Spelen in de poppenhoek,
Prentjes kijken in een boek,
Verven met een grote kwast,
Kijken of de puzzel past,
Water drinken bij de kraan,
Even bij de juffrouw staan.
Dan een heel klein beetje moe.
Nu maar vlug naar huis toe.

Een hele fijne vakantie toegewenst en tot volgend schooljaar!

Groetjes juffen groep 1/2

Groep 2

We vonden het zo fijn
dat je bij ons mocht zijn!
En als de juffen konden kiezen
dan mocht je voor altijd kleuter zijn.
Maar dan pas je niet meer in je fluojas
en wordt je boekentas veel te klein.
Je wordt steeds groter en groter,
straks ben je groter dan de juf!
Dus zeg maar dag, we nemen afscheid.
We zwaaien, een knuffel en nog een hele dikke kus!
Dag, dag, dag, ga nu maar,
en veel succes het volgend schooljaar!

We wensen jullie een fijne zomervakantie!

Groetjes juffen groep 1/2

Groep 3

Het einde van het schooljaar is in zicht.
Eén voor één,
zijn wij voor jullie gezwicht!
Wij hebben jullie zien groeien
en opbloeien.
Jullie hebben iedere dag een lach
op ons gezicht getoverd.
En voor altijd een plekje in
ons hart veroverd!

We wensen jullie veel succes in groep en een fijne vakantie!

Groetjes van de juffen groep 3

Groep 4

Met de klas hebben wij een woordweb gemaakt waarin jullie kunnen zien wat wij allemaal hebben gedaan en geleerd in groep 4. Wat was het een ontzettend leerzaam en gezellig jaar!
Alle kinderen en ouders bedankt voor het leuke jaar en de goede hulp. Wij wensen jullie een fijne vakantie en wij zien jullie 21 augustus weer terug op school!

Nieuws uit groep 5

Juf Lisa geslaagd

Juf Lisa kreeg gisteren goed nieuws. Op haar laatste examen haalde ze een 8. Hierdoor is ze nu geslaagd voor haar opleiding tot onderwijsassistent. Komend schooljaar gaat ze verder studeren aan de duo-opleiding PABO-ALO. Wij feliciteren haar en wensen haar veel succes.
Fijne vakantie

In deze laatste nieuwsbrief wil ik jullie allemaal bedanken voor alle hulp van dit schooljaar. Denk hierbij aan het rijden naar activiteiten of het helpen tijdens activiteiten. In het bijzonder wil ik Ismelda en Ayalla bedanken voor hun hulp als klassenouders.
Tot slot wens ik jullie allemaal een fijne zomervakantie en de leerlingen alvast veel plezier en succes in groep 6.

Groep 6

Wat hebben wij een mooi jaar met elkaar gehad. Vele uitjes zijn de revue gepasseerd: Naar de theatershow van Aladin, een museumbezoek aan de Hermitage, de Apenheul, de boerderij, de bibliotheek, een concert van Rafiq en het schoolreisje naar de Waarbeek. Wij hebben veel plezier gehad en hebben daarbij ook veel geleerd. Van breuken tot aan de topografie van Nederland. Groep 6 heeft laten zien zich niet alleen in de vakken te hebben ontwikkeld maar ook op het gebied van Kanjer. Een fijne klas die op elkaar kan bouwen. Waarin iedereen zichzelf kan zijn en die elkaar helpen daar waar nodig.

Wij zijn ontzettend trots op de kinderen van groep 6 en hopen dat ze enorm kunnen genieten van hun welverdiende vakantie! Ouders ook bedankt voor de fijne hulp het afgelopen jaar!

Veel liefs,

Juf Monique en juf Yvet

Groep 7/8

Dat was hem dan alweer. De laatste dag van het schooljaar.
We hebben veel genoten met elkaar en zijn veel op pad geweest samen. Een bevlogen jaar.
We hebben woensdag afscheid genomen van groep 8.
Ze hebben een fantastische musical neergezet en hebben supergoed hun best gedaan.

Vandaag gaan we ook groep 7 een fijne vakantie wensen. We hebben nog een gezellige dag gehad. We hebben de musical gekeken, genoten van een ijsje, bingo gespeeld en wat snacks gegeten in de middag. We zitten inmiddels ook op de goede plek in ons nieuwe lokaal voor volgend jaar.

We willen alle ouders, kinderen en betrokkenen bedanken voor een superleuk jaar!
We wensen jullie een hele fijne vakantie! We zijn trots op jullie!

Liefs de juffen van groep 7/8
U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u een relatie van ons bent of omdat u zich heeft aangemeld voor de nieuwsbrief.
Uitschrijven
Een afbeelding van...