Wat missen we de kinderen…

donderdag 19 maart 2020

Beste ouders,

Wat een gekke tijd.

In een keer zitten we allemaal thuis en werken de juffen achter de tafel thuis op de laptop.

Geen klaslokaal gevuld met kinderen met blijde gezichten, helaas. En hoe lang zal dit nog duren? We hebben echt geen idee.

Goed om te zien dat ouders samen met de kinderen het thuiswerk goed oppakken. Vele ouders en kinderen hebben we al gesproken. Wij proberen regelmatig even te bellen. Bellen doen wij anoniem, dus mocht u een anoniem telefoontje krijgen dan kan het weleens de juf zijn.

In de leerpleinapp kun u ons een bericht sturen indien er een vraag is. Anders mag u ook altijd mailen.

Wij merken dat regelmaat en structuur juist in deze tijd voor kinderen erg belangrijk is. Probeer de tijden van school aan te houden als het gaat om een dagplanning. De juffen zitten om 08.30 klaar achter hun laptop om te volgen hoe het werken van de kinderen gaat.  Als wij zien dat er even bijsturing nodig is nemen wij telefonisch contact met u en uw kind op.

Nogmaals willen wij benadrukken dat wij trots zijn op de kinderen, maar ook op u als ouders! Blijf gezond!

Liefs,

juf Yvet en juf Monique