Wat fijn om weer in groep 4 te zijn

woensdag 13 mei 2020

Daar stonden we dan maandag. Na een lange tijd mocht de rugzak weer op de rug en konden we weer naar school. De tafels stonden klaar, de lessen waren doorgestuurd en de juf stond weer voor de klas.

Hoewel de kinderen niet allemaal tegelijk op school zijn, is er veel bijgekletst met elkaar en hebben we de kanjerlessen weer opgepakt. We hebben sinds deze week postvakjes op de deur zodat je, ook de kinderen die niet tegelijkertijd op school zijn, een briefje kan sturen. De eerste briefjes zitten er al in. Het zijn mooie en liefdevolle briefjes waarin wordt gevraagd hoe het met de ander gaat of ze snel weer met elkaar kunnen spelen of wanneer ze weer kunnen ‘pokemonnen’. Het is fijn om te zien dat de kinderen elkaar gemist hebben. En hoewel we een hele lange tijd niet op school zijn geweest, voelde het soms heel even.. alsof we niet weg geweest zijn.

De juffen merken dat we soms berichten  mislopen op de dagen dat wij niet werkzaam zijn in groep 4. Wanneer u of uw zoon/dochter een vraag heeft dan kan deze gesteld worden aan:

• Op maandag en dinsdag juf Yvet
  • Op woensdag, donderdag en vrijdag juf Monique (ook deze week gewoon ook al is er vervanging voor juf Monique omdat zij zich heeft moeten ziek melden)

Dit om te voorkomen dat wij pas een aantal dagen later het berichtje lezen. Houden jullie er wel rekening mee dat wij niet bereikbaar zijn tijdens de lessen op school? Op dat moment zijn wij les aan het geven en zien wij niet wat er in de chatfunctie van Snappet wordt getypt. Na schooltijd zullen wij de berichten beantwoorden.