Vanuit de MR

donderdag 18 maart 2021

Beste ouders/verzorgers,
Laatst hebben jullie een enquête ontvangen over andere schooltijden voor het nieuwe schooljaar 2021/2022. Helaas hebben we toen niet genoeg antwoorden gekregen om een beslissing te kunnen nemen. Volgende week zullen jullie opnieuw een enquête hierover ontvangen.
We zijn de mogelijkheden aan het onderzoeken om volgend jaar naar een 5-gelijke dagen rooster te kunnen gaan. Er is nog niks vast besloten hierover. Het is belangrijk voor ons dat er zoveel mogelijk ouders hun antwoord insturen, zodat we een goed overwogen beslissing kunnen maken.
Voor de eerlijkheid laten we de ouders van groep 8 buiten beschouwing, omdat zij volgend schooljaar hier eigenlijk toch niet meer mee te maken hebben.
Mochten er nog vragen zijn, jullie mogen altijd contact opnemen via: mrrietendakschool@leerplein055.nl
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Namens de MR Rietendakschool