TROTS!

donderdag 10 november 2022

Gisteren waren alle leerlingen vrij, maar.. de juffen en meesters waren niet thuis. We hadden een prachtige, leerzame en inspirerende dag in Orpheus. Alle mensen die bij Leerplein055 werken waren er bij. En…
Wie zagen we toen….? Rowen? Wat deed hij daar?
Stiekem hadden juf Marielle en Rowen iets geoefend voor deze studiedag. Rowen las een prachtig verhaal voor, aan meer dan 400 mensen! En wat deed hij dat fantastisch! We zijn supertrots op je Rowen!
Juf Marielle zat in de organisatie van deze mooie dag. Geweldig gedaan! En wat heb je het verhaal van Rowen goed geheim gehouden. Dat maakte het extra mooi!
Ook juf Petra mocht nog wat zeggen op het podium en alle teamleden van De Rietendakschool ondersteunden haar. Op De Rietendakschool doen we het altijd samen. Samen sterk!