Toppers uit groep 7/8

donderdag 16 april 2020

Vijf weken zijn we inmiddels alweer onderweg met het thuiswerken. Voor de één lukt dit nog steeds iets makkelijker dan voor de ander , maar wat laten de leerlingen zien dat ze goed hun best doen.
Ook tijdens het beeldbellen merken we dat er veel leerlingen goed meedoen en zich altijd melden.
Wel handig om een pen en papier altijd bij de hand te hebben. Ik zie veel leerlingen dit al doen en merk daardoor een grote betrokkenheid en mooie resultaten!!

Mocht je iets niet snappen en wat extra informatie nodig hebben of het interessant vinden om over een onderwerp meer te weten te komen voor een instructie, dan kun je altijd kijken op: https://schooltv.nl/programma/clipphanger/ – deze zijn eventueel ook op Youtube te vinden.
Verder is het goed om zo af en toe na het weekend te kijken naar de opdrachten in Google Classroom. Wanneer het niet lukt om deze online te bewerken, dan mogen de antwoorden ook met een foto of met een getypte mail toegestuurd worden.

Mochten er vanuit de ouders of leerlingen nog tips zijn voor de juf, dan hoor ik dat graag.

Iedereen weer veel succes gewenst voor de komende week.
Nog even volhouden en dan een paar dagen niks!

Liefs,
Juf Naomi