donderdag 4 maart 2021

Na een heerlijke week vakantie zijn we weer terug in de klas. We hadden maandag meteen een hele fijne dag op school. Eindelijk mochten we weer gymmen in de gymzaal. Juf Rita had leuke onderdelen neergezet: Een spel waarbij je met de bal moest scoren, een tennisopdracht en het schommelen op de touwen. Het was fijn om lekker actief te zijn.

Deze week zijn we in groep 4 ook begonnen met de Citotoetsen. De leestoetsen hadden we voor de vakantie al afgenomen maar de andere toetsen komen deze week of volgende week aan bod. Deze week hadden we woordenschat en begrijpend lezen. Volgende week hebben we de spellingstoets en de rekentoets. De kinderen doen enorm hun best en we zijn dan ook heel erg trots op ze!