Start schooljaar

dinsdag 8 september 2020

We zijn dit jaar goed gestart. Met het nieuwe meubilair ziet het er prachtig uit in de school. We ervaren een fijne sfeer in de school. Wat fijn dat de kinderen zo snel gewend zijn in hun nieuwe groep. De eerste weken besteden we extra aandacht aan de groepsvorming. Zo leren de leerlingen en leerkrachten elkaar goed kennen. Binnenkort zijn de startgesprekken waardoor de leerkracht de ouders en de leerlingen nog beter leren kennen. We vinden het erg belangrijk dat er een goede band is tussen ouders, leerlingen en de school. Zo zorgen we samen voor een fijne sfeer op school. Door corona wordt dat dit jaar wel wat lastiger dan anders, maar samen doen we ons uiterste best om de lijntjes kort te houden.

In 2021 is de school 100 jaar. Dit schooljaar zal daarom in het teken staan van de viering van het 100-jarig bestaan. We hebben aan het eind van het schooljaar een feestweek. Gedurende het schooljaar zullen we aandacht besteden aan onderwijs in het verleden. Vanwege corona zal de viering anders zijn dan we hadden gehoopt, maar we gaan er iets moois van maken!