Sinterklaas weken

donderdag 3 december 2020

De sinterklaasweken zitten er al weer bijna op. Wat vinden de kinderen het nog spannend. Sinterklaas is woensdag 25 november bij ons in de klas geweest met een piet en wat was het gezellig. Ze waren onder de indruk van Sinterklaas. Sinterklaas wist van alles over de groep te vertellen en liet ook nog cadeautjes achter voor de kinderen. Ze hebben genoten. Ook in de klas was een gezellige sinterklaas sfeer. Er worden boten en huizen gemaakt in de bouwhoek en vanuit het pietenhuis komen allemaal mooie cadeautjes. Er worden chocoladeletters versiert.  Afgelopen week zijn Elif en Anthony begonnen met wennen op school. Ze vonden de eerste dag heel spannend, maar ze doen het heel goed in de klas en de andere kinderen helpen ze goed als ze even hulp nodig hebben.

De kinderen genieten van de gym op dinsdag van juf Rita. We worden met aan en uitkleden heel fijn geholpen door groep 7/8. Dank jullie wel.

De komende weken staan in teken van de kerst. Een gezellige warme tijd. We lezen en werken deze weken over het boek; de kleine kerstboom. Op naar een gezellige, warme afsluiting van dit jaar. Als juffen krijgen we bij deze tijd een fijn gevoel en mogen dit delen met de kinderen.

.