Ouders op het plein

donderdag 24 september 2020

Zoals u weet is de richtlijn dat ouders niet op het plein mogen komen. Nu merken wij dat het op de stoep erg krap is en dat het met het verkeer onveiliger is wanneer ouders op de stoep wachten. Vanuit de MR kwam het idee om op het schoolplein vakken te maken waar ouders kunnen wachten. Zo kunnen de ouders meer afstand houden, verdelen we de ouders over het plein en verbetert de verkeersveiligheid. We hebben daarom op het plein vakken gemaakt waar u mag wachten op uw kind. De oranje gedeelten op de afbeelding zijn alleen in gebruik als loopruimte. We willen u vragen daar niet te blijven staan.

Zoals u weet krijgen we binnenkort een nieuw schoolplein. In de herfstvakantie zal begonnen worden met de aanleg. We hebben deze ruimte daarom niet meegenomen als wachtruimte voor ouders. Vanaf de herfstvakantie kunnen we een aantal weken geen gebruik maken van de ruimte van het bomenplein. Voor groep 2 en groep 7/8 zal het betekenen dat u een andere ingang moet nemen.