ouderarena

donderdag 15 september 2022

De eerste ouderarena van dit schooljaar is een feit. Het onderwerp van de ouderarena was “gedrag en kanjertraining.” Wat fijn dat er toch nog 4 ouders waren die deze bijeenkomst wilden bijwonen namens groep 1 t/m 8. Naar aanleiding van de vragen die wij als team hadden opgesteld kwam er een goede terugkoppeling van deze ouders. Ouders geven aan dat hun kind  even moest wennen aan de nieuwe leerkracht(en), maar de kinderen voelen zich prettig en veilig. De kinderen vertellen  thuis goed over de regels, voor zowel in de klas als op kanjertraining gebied. Schoolbreed kregen wij als tip de ouderbetrokkenheid nog meer in te zetten als het gaat om de thema’s van de kanjertraining en hierbij zou een terugkoppeling ook fijn zijn. Dit geldt tevens voor afspraken die er zijn in de klas waar wij u als ouder ook bij moeten blijven betrekken!