Op naar de laatste week in groep 3

donderdag 8 juli 2021

Wat was het een mooie, fijne en leuke feestweek! Alle ouders bedankt voor jullie medewerking, samen hebben wij er een geslaagd feest van weten te maken.

Sommige ouders hebben nog een rapportgesprekje aangevraagd, fijn!

In de klas wordt er nog wel hard gewerkt aan herhalen van geleerde stof . Maar de les afwisselen met ontspanning is zeker een must. De kinderen gaan wat vaker naar buiten, doen leuke spelletjes, knutselen en kleuren.

Op naar de laatste week. Een week waarin we veel gaan opruimen met elkaar. Op woensdag 14 juli willen wij graag dat de kinderen een grote plastic tas meenemen, zo kunnen zij alle schriftjes en gemaakte werkjes mee naar huis nemen.

Op donderdagmiddag 15 juli gaan de kinderen alvast een kijkje nemen in groep 4. Juf Kelly zal ook aanwezig zijn.

Op vrijdag 16 juli is dan echt de laatste ochtend voor groep 3 aangebroken. De kinderen mogen lekker in de pyjama naar school komen. Zij mogen eventueel ook een lekker slaapkussen meenemen. We gaan namelijk heerlijk film kijken.

Dan is de vakantie echt aangebroken. …

Wij wensen u alvast een hele fijne vakantie toe!

Liefs,

Juf Annemarie en juf Monique