Op de boerderij

donderdag 27 mei 2021

Wat een fijne weken hebben we. De groep is aan het groeien, dat is heel gezellig. Tiyara is ook aan het wennen bij ons en binnenkort komen Riva en Mela ook wennen. De kinderen helpen de kinderen die moeten wennen heel goed en troosten ze als het even wat moeilijker is.

We werken over de boerderij. We hebben al van alles geproefd en gevoeld. We tellen, rijmen en zijn met lange en korte woorden bezig. In de huishoek kunnen eieren verkocht worden. In de hal staat een marktkraam waar groente en fruit gekocht kan worden. In de bouwhoek staat een mooie grote stal. Er staan ook al van veel kinderen een groentetuintje en sommige zaadjes komen al uit.

Woensdagmiddag was de filmmiddag en ze hebben lekker kunnen zitten op de bank of op kussentjes op een kleed. Ze hebben lekker drinken, chips en spekjes gehad. Ze zaten heerlijk film te kijken.