Nieuws uit groep 1-2

donderdag 22 december 2022

Bij de kleuters zijn we nog druk aan het werken over feest. Van een verjaardagsfeest naar het sinterklaasfeest en nu alweer het kerstfeest. Vanavond gaan we ons thema afsluiten met een lekker diner. Is dat even een goede afsluiting.

De groep is vorige week woensdag naar een voorstelling geweest. Dit was een groot succes en iedereen heeft ervan genoten. De kinderen hebben later in de week ook nog kerstkoekjes gebakken. Die waren erg lekker. In de bakkerij die op de gang is te vinden, hebben de kinderen hun bakkunsten laten zien. Er zijn heel veel verschillende dingen gemaakt.

Na de vakantie gaan we beginnen met het thema ‘Bouwen’. Hiervoor wordt ook de gang aangepast en zal de bakkerij verdwijnen. Maar wees gerust er komen prachtige dingen voor in de plaats.

Nog een halve dag tot de kerstvakantie. Dat betekent nog even hard werken en dan lekker uitrusten.

Na de vakantie zal er nog een uitstapje zijn naar Orpheus. U hoort daar later meer over.

De juffen van groep 1-2