Nieuws uit groep 7/8

donderdag 6 februari 2020

Afgelopen week hebben we de laatste cito’s gemaakt.
Veel kinderen uit groep 8 zijn al wezen kijken bij verschillende middelbare scholen.
Goed om te zien dat veel leerlingen al een school hebben gevonden waar zij een goed gevoel bij hebben. Komende vrijdag gaan de leerlingen in de ochtend aan de slag met een les over Paleis Het Loo. Zij komen voor de leerlingen een interactieve les geven. In de middag gaan we aan de slag met een voorbereidende les voor Techno Discovery. Hierin gaan de leerlingen een techniekproject uitvoeren.

Mocht u zich nog niet ingeschreven hebben voor een tien minuten gesprek, denkt u er dan nog aan om dit op de lijst te schrijven. Verder zullen het nog twee drukke, maar gezellige weken worden en kunnen de leerlingen daarna genieten van een weekje vakantie. Tussendoor zijn de leerlingen ook 17 februari vrij in verband met een studiedag.