Nieuws uit groep 7/8

donderdag 8 juli 2021

We hebben vorige week een enorm gezellige feestweek gehad.
Deze week zijn we verder gegaan en hebben we de keuze om aan verschillende projecten te werken.
Dit omdat we door de methodelessen heen zijn en zo toch nog bezig zijn met de verschillende vaardigheden van de vakken die je bij de projecten kunt inzetten.

We hebben deze week de nieuwe spulletjes voor Atlantis en Staal ook ontvangen en wachten nog op Pluspunt. Dit worden onze nieuwe methodes voor volgend schooljaar. Juf Linda en ik zijn al druk aan het kijken naar leuke opdrachten en dingen die we bij de lessen op papier kunnen inzetten. Daarbij lijkt het ons fijn om te mogen werken met het vijf gelijke dagen model. Dat geeft door de school een fijne doorgaande lijn en structuur voor de leerlingen.

Leuk om te horen dat veel leerlingen uit groep 8 het fijn hebben gehad op de kennismakingsmiddag op het VO. Volgende week woensdag zwaaien we de leerlingen van groep 8 uit en in de avond nemen ook de meesters en juffen afscheid van de leerlingen die naar het VO gaan! De eindfilm krijgt gelukkig ook erg veel vorm en is bijna zover om woensdag te laten zien!

Ik wil u als ouder alvast bedanken voor de samenwerking afgelopen schooljaar.
We hebben daarin opnieuw een weg moeten vinden in het werken op school en het thuiswerken, maar mede met uw medewerking is dit weer goed gelukt in het belang van de leerlingen! Een fijne samenwerking!

Ik wil iedereen vast een fijne vakantie wensen, en groep 8 alvast succes maar vooral veel plezier wensen op het VO! Groep 7 wil ik graag een fijne vakantie wensen en zie ik volgend jaar in groep 8!

Groetjes,
Juf Naomi