Nieuws uit groep 7/8

woensdag 23 juni 2021

Vorige week vrijdag zijn we alweer terug gekomen van een aantal (warme) gezellige dagen schoolkamp! We hebben enorm veel gedaan en hebben het erg gezellig met elkaar gehad.
Foto’s en filmpjes worden nog gedeeld op een verrassende manier!

Naast het schoolkamp , nog meer goed nieuws! Iedereen uit groep 7 is afgelopen dinsdag geslaagd voor het verkeers-examen! Gefeliciteerd! Jullie hebben het goed gedaan en ik ben trots op de resultaten! Voor groep 7 ook nog een spannende week aangezien zij de adviezen mee krijgen. Vrijdag hebben alle leerlingen het advies voor deze periode gekregen en kunnen we vol vertrouwen groep 8 in na de zomer!

Groep 8 is vandaag en morgen nog bezig met het filmen van de laatste scenes van de eindfilm!
Daarna kan het monteren beginnen en zijn we erg benieuwd naar het eindresultaat!
Wat hebben ze hier ook enorm hard voor gewerkt, super gedaan!

Volgende week is de feestweek. Hierin wordt het 100 – jarig bestaan van de school gevierd.
Op de woensdag is de meester en juffendag. Hierin trakteert de juf en hoeven de leerlingen geen eigen eten en drinken mee te nemen en ligt er natuurlijk een cadeautje klaar!
We gaan hierin ook bezig met een talentenshow! Kinderen kunnen zich tot vrijdag opgeven om een leuke act met een groepje of met de klas te laten zien op de vrijdag in de feestweek. Een korte planning staat in de nieuwsbrief vermeld.

Alle rapporten zijn terug en worden binnenkort ook meegegeven.
Doordat groep 8 de eindcito-scores heeft gekregen en groep 7 de adviesgesprekken heeft gehad, zijn de rapportgesprekken facultatief (niet verplicht). Dit kan eventueel wel op aanvraag.

Als ergens vragen of opmerkingen over zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Juf Naomi