Nieuws uit groep 7/8

woensdag 13 januari 2021

Wat goed en fijn om iedereen alweer online gesproken te hebben. Wel erg raar om zo het jaar met elkaar te starten en dat we dat niet op school hebben kunnen doen.

De eerste twee weken thuiswerken hebben we alweer gehad en wat is er hard gewerkt!
Veel kinderen hebben gelukkig pen en papier klaarliggen als de les begint en doen het microfoontje uit als we beginnen met de instructie. Denkt iedereen daar nog even goed aan?
Ook het huiswerk wordt netjes via de mail ingeleverd voor spelling en taal. Wilt u nog wel uw zoon/dochter afmelden via de mail als het online niet bij de les kan zijn i.v.m. ziekte of iets dergelijks?

Mijn complimenten aan ouders en jullie als leerlingen hoe alles draaiende wordt gehouden!
We zijn druk geweest met het werken aan de citovraagstelling. Goed om te zien hoe de leerlingen dit oppakken en hoe snel we samen kunnen schakelen.

In Google Classroom staan naast de taken van de week ook erg leuke challenges en opdrachten die de kinderen kunnen doen als ze eerder klaar zijn met hun werk.
Van programmeren , tot tekenen tot een crazy opdracht, er staat van alles.
Tip om eens rond te kijken wat er nog meer te doen is.

Groetjes,
Juf Naomi