Nieuws uit groep 7/8

woensdag 2 december 2020

We gaan alweer de laatste twee weken in en dan is het alweer vakantie.
De komende weken staan er nog een aantal toetsen op het programma, maar ook een heleboel leuke dingen. Waaronder een leuke voorstelling komende vrijdag!
Hieronder volgt nog even de data van de toetsen.

Verder gaan we met de leerlingen nog kerstbakjes maken in groep 7/8.
Zone College heeft ervoor gezorgd dat we dit op school kunnen doen omdat we helaas niet naar die school kunnen met verschillende groepen in 1 ruimte. Erg leuk dat we zo alsnog met elkaar iets leuks voor kerst kunnen doen. Hoe het programma voor de laatste week eruit ziet, hoort u  tegen die tijd!

Data toetsen
Aardrijkskunde: 9 december
Topografie: 16 december
Engels: 17 december
Taal: 10 december

Wel nog even de opmerking dat ik van steeds minder leerlingen helaas het huiswerk ontvang.
Misschien een goede tip om dat nog eens te bespreken.
Zij mogen uiteraard elke donderdag blijven zitten na schooltijd voor vragen.

Ik merk dat er goed wordt meegedaan met de lessen van taal en spelling op papier.
Bij het toetsmoment hebben we een fijne meting om te zien hoe de methode Staal op papier bevalt.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan hoor ik het uiteraard graag!

Met vriendelijke groet,
Juf Naomi