Nieuws uit groep 7/8

donderdag 8 oktober 2020

De eerste toetsen van Engels en natuur zijn gemaakt.
De toetsen van natuur waren wat lastiger dan Engels, maar ook daarin zullen we fanatiek blijven oefenen. Met huiswerk maken zijn er meerdere leerlingen die donderdag of maandag tot uiterlijk kwart over 3 blijven zitten voor het maken van huiswerk.

Zoals u in de mail heeft kunnen lezen hebben we extra afspraken gemaakt over de omgang in de klas.
We staan uiteraard voor veiligheid voorop in de klas en ik hoop dat we dit samen kunnen realiseren.

Afgelopen week is er kort een voorlichting geweest over de VO scholen.
Mocht u informatie hebben gemist of terug willen kijken welke scholen zich hebben voorgesteld, op de website www.vo-apeldoorn.nl zijn alle presentaties van de scholen en het filmpje over het voortgezet onderwijs vanaf 8 oktober terug te kijken.

Afgelopen maandag is de eerste muziekles gegeven en komende maandag volgt de tweede. Erg leuk om te zien hoe de kinderen betrokken zijn bij deze les.

De Kinderboekenweek staat in het thema van vroeger. Wij zullen de komende tijd bezig blijven met de voorbereiding op de voorleeswedstrijd in de klas. Zo kan er zelfs iemand meedoen aan de Nationale voorleeswedstrijd.

Veel leuke komende activiteiten!

Groetjes,
Juf Naomi