Nieuws uit groep 7/8

donderdag 18 juni 2020

De weken gaan erg snel en de leerlingen doen nog steeds erg hun best in de klas tijdens de lessen.
De klas begint er wel elke week een stuk kaler uit te zien.
Inmiddels zijn alle kasten in de klas weg en kijken we uit naar het nieuwe meubilair.

De leerlingen van groep 7 en een aantal meiden uit groep 8 zijn erg druk met het muziekproject.
De auditie met verschillende ritmes, dans en instrumenten is bijna af en kan bijna worden ingestuurd.
Ontzettend leuk om te zien hoe ook deze lessen gaan met de leerlingen.
Net als de eindfilm van groep 8! Ook hierin zijn we bijna zover dat we alle scenes kunnen gaan filmen!
We vragen de leerlingen om volgende week outfits, attributen en alle overige spullen mee te nemen naar school.

Volgende week zullen er nog een aantal cito´s afgenomen worden in groep 7.
Zo kunnen we vanuit die resultaten kijken naar een goede start voor volgend schooljaar.

Denkt u nog even aan het inleveren van het rapport als dit nog niet is gebeurd?
Zo kunnen we in de laatste paar weken ervoor zorgen dat de rapporten mee kunnen aan het eind van het schooljaar.

Nog 4 weken samen met de leerlingen en dan zullen we afscheid nemen van groep 8 en zullen we vakantie kunnen vieren. In de laatste weken school gaan we het samen in de klas zo fijn mogelijk afsluiten met elkaar.

Alvast een fijn weekend,
Groetjes,