Nieuws uit groep 5/6

woensdag 13 maart 2019

Op donderdag 21 maart gaat groep 5/6 naar Theaterschool Tim Koldenhof Producties. De kinderen krijgen een dansproject met als thema: Dans Toen en Nu. Er worden drie dansstijlen geoefend; Rock & Roll, Disco en Streetdance. De klas wordt in drie groepen verdeeld en iedere groep krijgt o.l.v. een dansdocent één uur les in één dansstijl. Na dit uur verzamelen de groepen zich weer en worden de eindresultaten aan elkaar gedemonstreerd in een minipresentatie. Op 15 april gaan we naar de Gigant en daar krijgen we een dansvoorstelling te zien. We vertrekken, met auto’s,  naar het voormalige Zwitsalterrein aan de Vlijtseweg, as donderdag om 9.30 uur en om 11.30 uur gaan we weer terug naar school. We hebben natuurlijk de hulp van de ouders nodig om de kinderen te vervoeren. Graag opgeven bij Meester Edwin!!!