Nieuws uit groep 5/6

woensdag 9 september 2020

We zijn enthousiast met het nieuwe schooljaar gestart. Juf Linda en meester Edwin staan de bijna de hele week voor de klas, zodat we de kinderen optimaal kunnen helpen. Op woensdag staat juf Monique voor de groep en op vrijdagmiddag helpt juf Shirley de meester. Op maandag en dinsdag is meester Joey in de klas. Hij loopt het hele jaar stage als onderwijsassistent, zodat de kinderen die extra instructie nodig hebben goed aan hun trekken komen. De komende weken staan in het teken van het goed leren van de tafels 1 t/m 10!! De leerlingen worden individueel getoetst en in de klas hangen lijsten met de resultaten. Op www.meestermichael.nl staan allerlei oefeningen om de tafels te automatiseren. Ook andere vakken komen ruim aan bod. De kinderen hebben hun sterrenbeeld nagetekend en de resultaten hangen aan het prikbord in de klas. We zijn heel tevreden over hoe het nu gaat. De kinderen leren goed om te gaan met de structuur die er wordt geboden!!!