Nieuws uit groep 5/6

woensdag 25 september 2019

We zijn enthousiast met het nieuwe schooljaar gestart. Juf Loeke, Juf Linda en Meester Jesper bieden gedurende de week extra hulp aan diverse leerlingen. Op maandag en dinsdag is Juf Donja in de klas. Zij loopt het hele jaar stage als onderwijsassistente, zodat de kinderen die extra instructie nodig hebben goed aan hun trekken komen. De komende weken staan in het teken van het goed leren van de tafels 1 t/m 10!! De leerlingen worden individueel getoetst en in de klas hangen lijsten met de resultaten. Op www.meestermichael.nl staan allerlei oefeningen om de tafels te automatiseren. Ook andere vakken komen ruim aan bod. Juf Monique en meester Edwin zijn heel tevreden over hoe het nu gaat. De kinderen leren beter om te gaan met de structuur die er wordt geboden! Op vrijdag 18 oktober gaan we de hele dag naar het Nationale Park de Hoge Veluwe. Daar maken we een fietstocht, gaan we picknicken en bezoeken we het Museonder.