Nieuws uit groep 5

donderdag 4 november 2021

De herfstvakantie ligt al weer bijna twee weken achter ons en in deze weken hebben wij in groep 5 weer veel gedaan. Zo hebben wij dinsdag een nieuw doel opgesteld voor ons doelenbord. Hierbij hebben we gekeken naar wat gaat er goed in onze groep, wat moeten we vaker doen, wat moten we blijven doen en wat kan er nog beter. Hieruit hebben we een mooi klassengesprek gehad en een nieuw doelen kunnen opstellen.

Een paar weken geleden nam Danté een zak met kastanjes mee om mee te knutselen. Hier zijn wij vorige en deze week dan ook druk mee geweest. Wij hebben mooie spinnenwebben gemaakt. Danté bedankt!

Vandaag hebben de kinderen allemaal hun eerste leerwerk voor Engels meegekregen. Hier krijgen ze volgende week donderdag een toets over. Het is van belang dat ze zowel de Nederlands woorden in het Engels kunnen vertalen als andersom.

Tot slot, ik heb al van veel leerlingen hun rapport al weer terug. Hierbij alvast de vraag om deze, als u die nog thuis heeft, de komende weken weer mee terug te nemen naar school.

Groeten

Meester Tim