Nieuws uit groep 5

donderdag 31 maart 2022

In groep 5 zijn we nu een aantal weken druk bezig met de tafels. De tafelkaart in de klas begint steeds voller te raken. Ook de resultaten op de laatste toets bij de opdrachten die te maken hebben met de tafels waren heel mooi. Ons klassendoel blijft wel dat de tafels met Pasen door iedereen beheerst worden. Wilt u thuis hiermee blijven oefenen. Via hun Moo kunnen de leerlingen ook naar een site met allemaal tafelspelletjes. Een kwartiertje per dag oefenen zorgt al voor positieve  resultaten.

Voor de paaslunch hebben de leerlingen allemaal lekkere hapjes en drankjes bedacht, deze hangen op de deur van de klas, als u iets wil verzorgen tijdens de lunch, kunt zich inschrijven op de deur. Denkt u er ook aan dat die dag een gekookt ei mee te geven voor de eiertikwedstrijd.

Tot slot nog een oproep, mede namens de kunstenaar, voor het kunstwerk dat wij met de hele school gaan maken, voor op het plein, vragen wij de leerlingen allemaal drie T-shirts mee te nemen. Deze kunnen zij dan bij de meester inleveren.