Nieuws uit groep 4

donderdag 14 januari 2021

Op 4 januari was de eerste schooldag van 2021. Een dag waarop we normaliter in de klas zouden proosten, kletsen over de vakantie en bespreken wat voor nieuwe dingen we willen leren dit jaar. Helaas liep dit even anders. Gelukkig was het beeldbellen bij de meeste leerlingen die dag gelukt en konden we het toch nog even hebben over de vakantie.
Nu zijn we anderhalve week verder. Het is ondertussen bij iedereen gelukt om in te loggen bij MOO en Snappet. De kinderen maken het werk van de weekplanning en stellen vragen in de chat van Snappet wanneer ze er zelf even niet uitkomen. Mooi om te zien dat dit zo snel opgepakt wordt. Juf Nathalie of juf Yvet zitten achter de computer klaar om overdag te helpen met de vragen die ze stellen. Wij zijn erg trots op de kinderen van groep 4. Wat werken zij hard, echte kanjers!
Op de Classroom pagina kunt u leuke extra opdrachten vinden voor de liefhebber.
Mededeling: Als wij u willen bereiken om iets te bespreken, telefonisch te helpen met een opdracht op Snappet of om te horen hoe het thuis gaat, zullen wij u anoniem bellen. Wanneer u gemiste oproepen heeft van een anoniem nummer, dan weet u dat wij het geweest kunnen zijn.