Lente in groep 1 en 2

woensdag 6 maart 2019

In groep 1 en 2 willen we zo graag dat het lente wordt dat we al een restaurant met een terrasje in de hal hebben gemaakt om lekker onder de parasol  wat te gaan drinken of eten.
In groep 1 is de bloemenwinkel geopend. De kinderen kunnen bloemen maken, verkopen en kopen.
Voorjaarsbloemen worden ook al volop gemaakt in groep 2. We hebben al een vaas vol met tulpen. Een tulpenveld van verfhandjes op het raam. We kleien bloemen, we maken bloemen op de kralenplank  en nog veel meer. Alles staat deze weken in het teken van de voorjaarsbloemen en zaadjes. Als jullie thuis nog spullen hebben die wij zouden kunnen gebruiken bij het thema lente dan mogen de kinderen dat zeker mee naar school nemen.
Laat de lente maar snel komen.

Iets om alvast te noteren: Op 9 en 10 april zijn de kleuters uitgenodigd bij ‘Technical Discovery’ op het Zwitsalterrein. Ze gaan daar in groepjes een vogelhuisje maken. Groep 1 gaat op dinsdag 9 april en groep 2 op 10 april. Nadere informatie volgt zsm.