Laatste loodjes

donderdag 18 juli 2019

We merken dat de kinderen moe zijn en dat is logisch. We zijn allemaal aan vakantie toe. De afgelopen week hebben de kinderen ’s morgens nog wel gewerkt. ’s Middags hebben we heerlijk geknutseld, getekend, gelezen en gekleurd. Afgelopen woensdag mochten de kinderen alvast wennen in groep 5/6 bij meester Edwin. Op naar vrijdag de laatste ochtend school. De kinderen mogen in pyjama/onesie komen en dan maken we er een hele gezellige ochtend van. De kinderen maken nog wel hun laatjes leeg en nemen dat mee naar huis. Wij adviseren het schrijfschrift en rekenschrift niet bij het oud papier te doen, maar laat uw kind hier gedurende de vakantie nog lekker in oefenen!

Rest ons u te bedanken als ouders voor de fijne samenwerking! Wij hebben het afgelopen jaar van uw kind genoten en dragen hem/haar over aan meester Edwin in groep 5/6. Wij wensen u een fijne vakantie en tot in het nieuwe schooljaar!

Groeten,

juf Monique/juf Yvet