Kanjertraining in groep 7/8

donderdag 16 juli 2020

De afgelopen weken hebben we de momenten die gepland stonden in het vaste jaarrooster voor Kanjertraining en sociaal emotionele lessen, gebruikt voor het opstellen van eigen persoonlijke doelen. Deze doelen zullen we volgend jaar meenemen in de start van het jaar en in combinatie met de lessen en oefeningen van de Kanjertraining.
Ook hebben de leerlingen samen met juf Monique gekeken naar de kenmerken van de juf.
Daarbij is de volgende vraag gesteld: Wat voor juf wil je, wat moet ze wel of niet doen, wat voor kenmerken moet ze wel of niet hebben etc. We gaan de eerste weken van het schooljaar actief aan de slag met de Kanjerlessen en samen met elkaar een plan opstellen voor het gedrag in de klas.