kanjersessie met het team

donderdag 16 maart 2023

Gisteren stond de Kanjersessie 2 op de planning met het team.

Toen de kinderen van groep 6 binnenkwamen zagen zij het al.

Ik had een gedeelte van de tafel al ingericht met kanjer materialen en cadeautjes….

De cadeautjes waren voor juf Jolanda en juf Kelly. Deze twee collega’s hebben hun kanjerlicentie gehaald! Wij zijn  trots op hen!

Samen hebben wij weer eens gekeken naar afspraken rondom de kanjertraining. Tevens hebben wij de plein afspraken onder de loep genomen.  Hier en daar moest er wat bijgeschaafd worden. Op deze manier houden we met elkaar de boel scherp.

U kunt binnenkort ook weer een uitnodiging verwachten om een kanjerles bij te wonen.  Wij vinden het belangrijk dat u als ouder hierin betrokken wordt.

En uiteraard zullen wij u ook op de hoogte blijven houden via de nieuwsbrief wat er aan kanjertraining gedaan wordt.

Kortom het was weer een zeer waardevolle sessie! Het blijkt maar weer dat de kanjertraining binnen onze school zeer stevig staat! Daar mogen wij trots op zijn!