kanjer coördinator/antipest coördinator

woensdag 18 november 2020

Mijn naam is Monique Kleinlooh-Kraayenhof.

Ik ben de Kanjer coördinator/anti-pest coördinator op deze school.

Als Kanjer coördinator/anti-pest coördinator weet ik de Kanjertraining in de school te borgen en ben ik in staat het pedagogisch klimaat goed te houden. Hiervoor werk ik nauw samen met de directie en de rest van het schoolteam. Ik ondersteun collega’s om de Kanjerlessen uit te voeren en werk zowel preventief als curatief.

Daarnaast volg ik de nascholing en zo blijf ik steeds in staat het team mee te nemen in de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Kanjertraining.

Wilt u meer weten over de kanjertraining kijkt u dan eens op www.kanjertraining.nl.

U kunt mij bereiken via de mail. mkraayenhof@leerplein055.nl. en op dinsdag t/m vrijdag ben ik telefonisch bereikbaar na 14.45 uur op het volgende nummer 055-5331973.