groep 6

donderdag 13 oktober 2022

Wat was het een leuke opening van de kinderboeken week met als thema: Giga groen!
We hebben extra tijd besteed aan stillezen, wat kunnen de kinderen goed en geconcentreerd lezen zeg! Uiteraard besteden we ook extra aandacht aan de creatieve vakken rondom dit thema.
De toets van wereldzaken en topo was best een beetje lastig voor sommigen. Twee toetsen tegelijk, maar daarvoor krijgt uw kind ruim 3 weken de tijd om te leren. Het werkboek dat extra meegegeven wordt dient als naslagwerk. Erg handig voor u ook om beeld te krijgen waar het hoofdstuk over gaat.
De blauwe werkboeken(wereldzaken) moeten z.s.m na de toets weer op school zijn, zodat wij verder kunnen met het volgende hoofdstuk.
De kanjerlijsten van het KanVas zijn ingevuld door de kinderen. Vragen rondom sociale veiligheid en samenwerken/samenspelen zijn individueel ingevuld.  Uit de ingevulde lijsten  blijkt dat er een veilige en fijne sfeer is in groep 6! Heel fijn!

Gisteren mochten wij per touringcar naar de musical Aladdin. Wat hebben de kinderen (en de juffen) genoten van deze prachtige voorstelling! Buschauffeur Erik heeft ons veilig heen en teruggereden en de medewerkers van de ABN- AMRO hebben ons heel fijn bijgestaan! Het was een dag om nooit te vergeten!

Op naar volgende week, de laatste week voor de welverdiende herfstvakantie!

Donderdag 20 oktober bent u vanaf 13.30 welkom om een stukje kanjertraining/check uit bij te wonen in groep 6!