donderdag 2 december 2021

Wat was het afgelopen vrijdag 26 november een feest! De kinderen hebben ontzettend hun best gedaan (wellicht met hulp van u) om de mooiste surprises en gedichten te maken. De foto’s heb ik doorgestuurd via de parro app.

Tussendoor was er tijd voor een glaasje drinken en een chocolade lolly. We hebben deze dag samen met groep 5 afgesloten met de film “Mees Kees in de wolken.”

En dan deze week..

Helaas zijn de corona maatregelen weer aangescherpt. ..

Wat fijn om te zien dat veel kinderen een mondkapje dragen en hier goed mee omgaan. Het spelen op het plein gebeurt nu niet meer met alle groepen door elkaar. In elke pauze wordt er een plek op het schoolplein toegewezen waar de kinderen van groep 1,2,3 en 4,5 en 6,7,8 mogen spelen en dit rouleren wij. Zo kunnen alle kinderen gedurende de week op de verschillende plekken spelen op ons mooie plein.

In de aankomende weken staan de voortgangsgesprekken gepland. U kunt zelf aangeven of u een gesprek wenst of ik heb u uitgenodigd via de mail voor een gesprek. Dit gesprek vindt online plaats.

Aankomend weekend zal er ongetwijfeld nog Sinterklaas gevierd worden bij veel van u, maar wij zijn ondertussen al bezig met de voorbereidingen voor de kerst. Ook de kerstviering zal in deze tijd aangepast moeten worden. Wij gaan bekijken wat mogelijk is en zodra er meer bekend is zullen wij dit met u communiceren.

Helaas, maar erg begrijpelijk is het bezoek aan ASK van aankomende vrijdag 3 december afgezegd. Maar juf Monique heeft de kleurplaten van de ASK kleurplaten-wedstrijd wel ingeleverd. Wie weet wint een van de kinderen alsnog cupcakes voor groep 6! Duimen maar.

Ik zeg: “Op naar een sfeervolle tijd waarin we kijken naar wat er mogelijk is op een verantwoorde manier!”

Het allerbelangrijkste is: “Blijf gezond!”

Groeten,

Juf Monique en juf Jelse