groep 6

woensdag 24 mei 2023

We zijn gestart in de nieuwe blokken van taal, rekenen en spelling.

Met tijdzaken en wereldzaken zijn we bijna aan het einde gekomen van de stof. Er volgen hiervan nog toetsen. De tijdzaken toets staat gepland op dinsdag 30 mei. De laatste toets van wereldzaken volgt.

De kinderen zijn enthousiast gestart met het inzamelen van klein elektronisch afval. De kinderen moeten het eerst online aanmelden voordat het in de containers mag worden gestopt. Heeft u thuis kleine elektronische apparaten die het niet meer doen (graag zonder batterijen), geef het mee. Wij zijn er blij mee!

Vandaag is de kijk-les van dansen geweest. Voor de ouders die zijn wezen kijken, bedankt dat jullie er waren!

Volgende week starten we met de laatste CITO toetsen van dit jaar. Dus op naar een extra lang weekend i.v.m. de vrije pinkstermaandag en dan dinsdag uitgerust op weer op school.

Woensdag 31 mei heeft groep 6 een hele leuke percussie workshop op school. Deze workshop is onderdeel van een lessenserie en uiteindelijk een voorstelling. Meer informatie volgt tegen die tijd.

Vrijdag 2 juni gaat groep 6 naar de boerderij. Ik heb hiervoor wel uw hulp nodig voor rijden en begeleiden. Ik heb een uitgebreide oproep geplaatst in de parro app.

Donderdag 8 juni gaat groep 6 met groep 5 naar dansschool Wensink voor de voorrondes. Wij worden verwacht van 9.00-10.00. Welke ouders kunnen ons brengen? U mag daar uiteraard ook blijven als aanmoediging!

Mijn klassenouder Francis (moeder Kyan) deelt alles in de ouder app. U kunt zich bij haar of bij mij opgeven.