Groep 5/6

vrijdag 5 april 2019

De afgelopen weken zijn de kinderen bezig geweest met het maken van een vliegtuig. De meeste kinderen zijn hier nu mee klaar en er zijn mooie creaties uitgekomen. Ook zijn de kinderen afgelopen weken bezig geweest met het uitwerken van hun lievelingsgerecht. Hier gaan wij over een paar maanden nog wat mee doen. Verder zijn we begonnen met het maken van een werkstuk op de Chromebooks. De kinderen worden steeds handiger in het gebruik van Word.

Maandag 15 april gaan wij naar Gigant om te kijken naar een dansvoorstelling van de juffen waar wij les van hebben gehad bij Tim Koldenhof. Vanaf aanstaande maandag komt Aaron zijn maatschappelijke stage lopen bij ons in de groep. Hij is er tot aan de meivakantie.