Groep 5

donderdag 10 november 2022

Schooldag Extra

Deze week heeft u zoon of dochter een brief meegekregen over de Schooldag Extra, we hebben al een aantal aanmeldingen binnen, wat leuk dat er al leerlingen zijn die mee willen doen. Denkt u er aan dat de aanmeldingen deze week binnen moeten zijn.

ASK

Woensdag 30 november gaan we naar de ASK-voorstelling Robin Hood in Orpheus. Wat fijn dat het vervoer zo snel rond was.  We hebben er al veel zin in.

Kanjertraining

Tijdens de afgelopen kanjerlessen zijn we bezig geweest met winst, verlies en samenspelen. Door middel van spelletjes leren we hoe je omgaat met winst en verlies en hoe je leuk en goed samen kan spelen.

Sinterklaas

Voor de vakantie zijn de lootjes getrokken. Op donderdag 24 november kunnen de surprises meegenomen worden naar school. Graag in een tas of zak, zodat ze nog ‘geheim’ blijven.