Groep 4 is terug op school

donderdag 11 februari 2021

Op dinsdag was het zo ver, we konden eindelijk weer naar school. Juf Nathalie stond voor groep 4 en heeft de kinderen fijn opgevangen. Het was leuk om elkaar weer te zien, samen te werken en te spelen.  Deze week hebben we in de klas wat extra aandacht besteed aan de kanjertraining en het samenwerken. De regels in de klas zijn herhaald en over de afspraken rondom het zelfstandig werken hebben we samen gesproken. Erg knap hoe de kinderen dit zo snel weer oppakken, bijna alsof ze niet weg zijn geweest.

We hebben in de pauze ook van ons prachtige nieuwe plein mogen genieten. Lopen over de balken, hangen aan de touwen, we hebben het nieuwe klimrek al goed gebruikt! De aankomende weken gaan we nog veel vaker genieten van het mooie schoolplein.