Groep 4

donderdag 30 juni 2022

Nog 1 week en dan is het zomervakantie. Het voelt alsof ik gisteren begonnen ben op De Rietendakschool. Het jaar is voorbij gevlogen. De kinderen hebben hard gewerkt dit schooljaar en laten een mooie groei zien. Ik ben ontzettend trots op ze!

Gisteren is een medewerkster van Coda gekomen om te vertellen over het vakantielezen. Wat fijn dat er zoveel ouders waren om mee te kijken en te luisteren. Nu kunt u met uw kind op reis in allemaal leuke boeken. Het is ook goed om in de zomervakantie te blijven lezen.

Morgen gaan de kinderen in de middag nog optreden voor elkaar en gaan we aan het eind van de middag met kunstenaar Stephan het kunstwerk verbinden met alle groepen.

Volgende week draaien we nog zoveel mogelijk het normale lesprogramma, maar zullen we ook gaan opruimen en gaan er spullen mee naar huis.

Ondertussen genieten we ook wel van het mooie weer.

Ik wens u alvast een fijne zomervakantie en tot volgend schooljaar!

Groetjes,

Juf Kelly