donderdag 16 juni 2022

Superjuffie

Afgelopen maandag zijn we naar de voorstelling Superjuffie geweest in het Orpheus theater. De kinderen kenden het verhaal van Superjuffie al wel, omdat we op school het boek hebben gelezen en de film hebben gekeken. Maar dit was aan het begin van het schooljaar. Superjuffie op kamp was namelijk het themaboek van het eerste thema van Atlantis.

Het was een leuke voorstelling. En het was heel knap dat de voorstelling werd opgevoerd door maar drie spelers. Ouders die hebben gereden, bedankt voor het brengen en halen!

Toetsen/rapport

De Cito toetsen zijn weer gemaakt en ik ben bezig met het schrijven van de rapporten. Mocht u graag nog een gesprek willen plannen, dan kan u zich vanaf morgen (in de middag) inschrijven via Parro. Daar zal ik gesprek momenten openzetten. Deze momenten zullen zijn in de week van 27 juni t/m 1 juli.

De kinderen krijgen vrijdag 24 juni hun rapport mee naar huis. Die dag is het ook meesters en juffendag.

Verkeer

Aankomende maandag komt een viertal studenten van het Hoornbeeck college een verkeersles geven aan groep 4. Dit zullen zij doen in de middag. Zij hebben deze opdracht vanuit hun school gekregen. Daarbij kregen zij ook de opdracht informatie aan u als ouders/verzorgers te sturen. Die ziet u in de foto.