woensdag 3 november 2021

Inmiddels zijn we alweer in de tweede week na de herfstvakantie. De tijd gaat snel. In groep 4 werken de kinderen heel hard en willen ze graag nieuwe dingen leren. Naast het harde werken, hebben de kinderen mij laten zien dat ze heel mooi kunnen tekenen en knutselen.

Voor de herfstvakantie hebben we het in de klas gehad over straatnamen, wat is een postcode en hoe schrijf je een adres. De kinderen hebben toen in tweetallen een kaart geschreven naar een andere klas of naar een andere juf op school. Toen de kaarten klaar waren en de enveloppen geschreven, zijn we ze op de post gaan doen. Na de vakantie hadden we post terug. Twee mooie brieven waren aan ons teruggeschreven. Wat waren de kinderen enthousiast en wat vonden ze het leuk dat zij post hadden gekregen.