Groep 3 online

dinsdag 26 januari 2021

Blijven we nog dicht of gaan we open? Voor een ieder van ons is dat de vraag die ons bezighoudt denk ik met het oog op volgende week. Aankomende dinsdag zal het in de persconferentie bekend gemaakt worden…

Al 4 weken zijn wij samen met u druk bezig het onderwijs te verzorgen voor uw kind. Bij niet iedereen zal dat even gemakkelijk gaan. Iedereen doet ontzettend zijn best. Wij zijn trots op u!

Het beeldbellen hebben wij uitgebreid naar 3 keer online met de juffen. Op maandag en woensdag komen de kinderen in de classroom bij juf Annemarie en op donderdag komen ze in de classroom bij juf Monique. Het is zo fijn om de kinderen te zien en dat de kinderen elkaar zien. Elkaar zien, met elkaar kletsen, de les samen doen, dit is zo belangrijk voor de sociaal emotionele ontwikkeling.

Zo nu en dan krijgt u dan ook nog een extra mail met de mededeling dat de nieuwe schriften weer voor uw kind klaarliggen op school. Het is fijn dat u deze schriften komt halen, zodat we verder kunnen met de stof.

Het afsluiten van kernen/blokken hebben wij bewust niet getoetst. Dit is onmogelijk in deze situatie. Wees gerust, de toetsen pakken wij gewoon weer op als de kinderen naar school mogen.

Volgende week gaan wij de rapporten maken. Mocht u onverhoopt het rapport nog thuis hebben liggen, wilt u deze dan z.s.m. op school afgeven?