Groep 3 en 4

donderdag 19 mei 2022

Na de meivakantie zijn we weer goed gestart met elkaar en is het nog een aantal weken tot aan de zomervakantie. Daarom zetten we even op een rij wat er de komende periode nog op de planning staat:

dinsdag 24 mei: Studiedag, de kinderen zijn dan vrij.

donderdag 26 en vrijdag 27 mei: vrij

dinsdag 31 mei: schoolreis

vrijdag 3 juni: teamuitje, de kinderen zijn dan vrij.

maandag 6 juni: vrij (2de pinksterdag)

maandag 13 juni: voorstelling Superjuffie (voor groep 3 zoeken we nog ouders die kunnen rijden naar Orpheus. Groep 4 heeft genoeg auto’s.)

woensdag 22 juni: studiedag, de kinderen zijn dan vrij.

vrijdag 24 juni: meester/juffendag

Afgelopen maandag hebben we een gastles gehad van Chantel. Zij werkt bij Coda. Ze heeft de kinderen verteld over ‘Vakantielezen’. Dit was een super mooi verhaal en het was leuk om te zien hoe betrokken de kinderen waren. We hebben een mooie poster gekregen van Chantel met allerlei landen, zoals bijvoorbeeld Sprookjeseilanden, Lachland, Sportmanië. De kinderen lezen een boek en als ze het uit hebben, denken ze na bij welk land dit boek hoort (oftewel waar gaat het boek over). Dan mogen ze een sticker plakken bij dit land. Een mooi leesproject voor de komende weken.

Op woensdag 29 juni komt Chantel weer om dit af te sluiten. Jullie zijn als ouders/verzorgers van harte welkom om bij deze afsluiting te zijn. Chantel gaat dan namelijk ook iets vertellen over het vakantielezen en wat u verder kunt oppakken in de zomervakantie. Zij komt van 8.30u tot 9.00u in groep 3. En van 13.30u tot 14.00u in groep 4 (op woensdag 29 juni).