groep 3 en 4

woensdag 4 november 2020

Deze week hebben de kinderen weer hard gewerkt. Naast alle vakken hebben de kinderen veel samen gespeeld en gedeeld. Zo hebben ze afgelopen dinsdagmiddag gezellig samen geknutseld: wat een mooie resultaten. Volgende week dinsdag gaan wij dit ook samen doen.

De grote verrassing van deze week…. De Sint had een spraakbericht gestuurd naar de juffen. Hij vertelde dat hij nog geen wensenlijstje van de juffen had gekregen. Hij was erg bezorgd. Hij heeft wat Pieten vooruit gestuurd om cadeautjes neer te leggen en de kinderen mochten zelf hun cadeau kiezen. De meesters en juffenkamer was prachtig ingericht, het leek wel een schatkamer. De kinderen keken hun ogen uit. Wat een mooie cadeaus. De juffen hebben gauw de verlanglijstjes aan Sint gestuurd. Nu hopen dat de kinderen hun cadeau krijgen op woensdag 25 november!